lördag 1 december 2012

Viasat!




Hej alla glada fotbollsvänner där ute.
Jag har inte bloggat på ett tag då jag har varit upptagen med alla mina fotografier, sen har det inte heller gått så himla bra för mitt kära Arsenal :)
Men idag möter dem Swansea hemma på Emirates kl 16:00 svensk tid. Det jobbiga är ju att jag inte kan se denna match då den enbart visas på Viaplay och jag har inte tillgång till Viaplay pga jag är kabeltv kund hos Telia :(
Jag funderar starkt på att säga upp mitt abonnemang hos Telia för att jag inte kan se de matcher jag betalar för att få kunna titta på. Whatever..jag får väl streama matchen från någon dassig stream och sjukt bra kvalité..;)
Hoppas på vinst iaf. Såg att Podolski och Walcott skulle starta på varsin kant och Giroud i mitten, kanske kan lossna snart för våran målprodution!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar